Re: endometriose?nu zonder spelfouten ahum...
From: =?iso-8859-1?B?RXNt6WUgSGFuZWdyYWFm?= (anonymous@obgyn.net)
Sun Apr 30 14:57:17 2006
Hoi,
Ik ben helemaal geen arts, maar wle een endo-patient...Ik vind je klachten eerlijk gezegd helemaal niet klinken als endometriose..(al kun je van endometriose allerlei klachten hebben hoor). En dat je menstruatie weg blijft is bijvoorbeeld ook niet 'passend' bij endometriose.
Klinkt mij eerder als PCO in de oren, al weet ik daar het fijne niet van..
Kortom...je hebt helemaal niks aan mijn reactie, haha! Je kunt eventueel voor meer info over endometriose (en klachten en symptomen etc) kijken op www.endometriose.nl
Succes!
Groetjes Esmée
From: anonymous@obgyn.net Reply-To: anonymous@obgyn.net To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID <anonymous@obgyn.net> Subject: Re: endometriose?nu zonder spelfouten ahum... Date: Sun, 30 Apr 2006 05:26:36 -0500 >At Sun, 30 Apr 2006, Talitha wrote: > > > >At Sat, wrote: > >> > >>Sinds twee maanden heb ik pijn in mijn onderbuik/bekken/onderrug. > >>Hierbij heb ik ook soms gelige afscheiding. Verder geen vieze geur, > >>slechts een 'metaal'achtig geur.. > >> > >>Historie: Ik heb sinds het stoppen met de pil geen menstruatie meer > >>gehad (vier jaar geleden), In de afgelopen vierjaar is er gedacht aan