search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

draagmoeder zijn ook als er niets lichamelijks aan de hand is?

From: car (anonymous@obgyn.net)
Fri Apr 28 09:40:39 2006

Hallo , ik lees net het stukje over draagmoeder schap. Wij zijn een stel dat al twee IVF's pogingen hebben gehad (alletwee negatief ) maar nu willen we voor de derde en laatste gaan , nu heeft mijn zus zich voorgedragen om als draagmoeder te fungeren .. er is lichamelijk niets gevonden waarom het niet lukt bij ons(zijn al zes jaar bezig) maar ik dacht dat je alleen draagmoeder kon worden als er lichamelijk iets mis was bij de vrouw(geen baarmoeder meer of het is te gevaarlijk om het te dragen ect) Mijn zus heeft twee kinderen en echt geen wens meer om zelf een kindje te krijgen maar voor ons zou ze wel draagmoeder willen zijn. Is dat mogelijk want ik zag laatst op tv een stuk van het ziekenhuis in Amsterdam en daar werd ook gezegd dat het alleen kon als het voor de vrouw in kwestie(ik dus) niet haalbaar zou zijn om zwanger te worden. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel. Dus kan iemand draagmoeder zijn als er bij de vrouw in kwestie ook niets lichamelijk is gevonden? groetjes carlijn

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:56:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com