search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Witvloed

From: Paula (anonymous@obgyn.net)
Fri Mar 31 11:22:11 2006

Hi nou als je gaat naar http://www.vruchtbaarheid.org dan zul je dat zeker niet lezen en al helamaa niet op het forum. En laat DAT nou de site zijn waar je bijna ALLES over je cyclus kunt lezen.

--
Paula

-----Oorspronkelijk bericht----- Van: anonymous@obgyn.net [mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens raf30@planet.nl Verzonden: vrijdag 31 maart 2006 19:17 Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Onderwerp: Re: Witvloed

Ik wil nog even antwoord geven op je vraag, maar wanneer je kijkt op die babysites, waar ze een forum hebben. Kun je lezen dat sommige vrouwen zeggen dat witvloed duidt op het niet bevruchten van de eicel. Dat deze dan afgestoten is. Ik was zelf ook van mening dat je dat hieruit niet kan afleiden. Maar wanneer je in die wachtperiode zit dan geloof je alles. Je let op alles wat er met je gebeurt. Bedankt voor je antwoord. Die was duidelijk!

At Fri, 31 Mar 2006, Paula wrote: > >ben benieuwd waar je dat leest. In principe kun je aan je afscheiding niet >zien of je zwanger bent of niet. > >-- >Paula > >-----Oorspronkelijk bericht----- >Van: anonymous@obgyn.net >[mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens phodini >Verzonden: vrijdag 31 maart 2006 16:56 >Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID >Onderwerp: Re: Witvloed > >Of dat je eicel ten gronde is gegaan. je leest de ene keer dat veel >witvloed een teken is en dan dat het juist betekent dat je eicel niet >bevrucht is. Hoe zit het nu dan? > >At Fri, 31 Mar 2006, Paula wrote: >> >>Nee, niet helemaal.. >> >>je kunt aan je afscheiding zien of je vruchtbaar bent. Dan ziet het er uit >>als rauweiwit. Daarna en daarvoor kan het wit zijn (of geel... plakkerig >>weet ik veel). >> >>Niet iedereen kan dit waarnemen >> >>-- >>Paula >> >>-----Oorspronkelijk bericht----- >>Van: anonymous@obgyn.net >>[mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens phodini >>Verzonden: vrijdag 31 maart 2006 16:23 >>Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID >>Onderwerp: Witvloed >> >>hai, >>Misschien is dit een vraag die al vaker gesteld is, maar ik ben toch >>benieuwd. >>Het is toch niet zo dat je aan je afscheiding kunt zien of merken dat je >>zwanger bent. Ik bedoel na de eisprong. Of dat de afscheiding/witvloed >>juist meer is of minder? (in de twee weken voor je menstruatie) >>Ik hoor zoveel verschillende dingen. >>Bedankt! >>

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:39:27 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com