search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Stress harde buiken

From: Paula (anonymous@obgyn.net)
Fri Mar 31 11:21:14 2006

hi

vreselijk dat je in deze situatie zit. Neem nou niet gelijk ontslag, want het is moeilijk om een baan te vinden als je zwanger bent of een moeder met een baby. (dit is ff algemeen).

Waarom ga je niet de ziektewet in? Het gaat om jullie gezondheid. Klinkt egoistisch, maar dan ben je van die man ff af. Bespreek het desnoods met de arbodienst of via de baas van je chef.

Overigens als HIJ een burnout krijgt, zit hij straks voor minimaal een jaar in de ziektewet. Maar kies voor jezelf ...

Succes Paula

PS: Werknemers zijn helemaal niet blij met zwangere vrouwen .... (helaas kan ik het weten, ik heb er eens een rechtzaak van gemaakt)

-----Oorspronkelijk bericht----- Van: anonymous@obgyn.net [mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens lieve Verzonden: vrijdag 31 maart 2006 18:59 Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Onderwerp: Stress harde buiken

Hallo,

Ik ben nu 24 weken zwanger en maak mij een beetje zorgen om de ontwikkeling van de baby. Mijn leidingevende zit al een tijdje tegen een burn out aan te hikken en ik geloof dat gisteren het moment is gekomen dat hij echt begint door te draaien. Hij verwijt ons van alles (al meerdere malen) en dreigt met ontslag als wij ons niet veranderen (want wij zijn de reden dat hij zijn omzet misschien wel niet haalt ) nou, ik zal er verder niet te diep op in gaan... hoewel ik me niet direct aangesproken voel, maar wel beledigd (net als de andere colega's) trek ik het me toch enorm aan. Ik merk dat vooral doordat mijn buik veelal gespannen aanvoelt. metname helemaal onderin.

Omdat ik al eerder een kindje heb verloren rond deze periode en daardoor waarschijnlijk nu ook al iets meer gespannen zijn (hoewel ik begin van de zwangerschap toch wel van te genieten) wordt ik er niet rustiger van.

Ik heb er helemaal geen zin in om straks een risico te lopen voor het ongeboren kind.

Voor mij is het ondertussen wel duidelijk om een andere baan te zoeken, maar nu is het niet het juiste moment (wacht even op bevallingsverlof).

Wat is nu "normaal" als het gaat om harde buiken / strakke lang aanhoudende (onder)buiken? Iemand een reactie / tips?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:56:38 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com