search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 14 weken zwanger en merk NIKS

From: Redactie (anonymous@obgyn.net)
Tue Feb 28 15:37:54 2006

Hoi Maantje,

ik snap precies hoe je je voelt.. na de pos test is het leeg... je merkt niets, geen buik... gelukkig heb je een prachtige echo met 12 weken... en nog merk je niets...

Ik kreeg pas een buikje in mnd 4 ... en toen zag IK hem alleen... heel frustrerend. Er zijn zelfs vrouwen die met mnd 7 nog een bescheiden buik hebben...

Wanneer het bij jou allemaal komt weet ik natuurlijk niet. Ik snap dat je IETS wilt merken... maar trust me.. er komt wellicht wel een tijd dat je denkt: was het er maar uit!

Succes met genieten

Paula

-----Oorspronkelijk bericht----- Van: anonymous@obgyn.net [mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens Maantje Verzonden: dinsdag 28 februari 2006 22:47 Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID Onderwerp: 14 weken zwanger en merk NIKS

Ik ben ruim 14 weken zwanger en heb helemaal nergens last van. Nu solliciteer ik niet naar kwalen, maar dit zit me toch ook niet lekker. Niks oprekkende baarmoeder, pijnlijke borsten, of wat dan ook. Ik kan ook mijn baarmoeder nog steeds niet boven mijn schaambeen voelen. Met 12 weken was de echo oke. Gebeurt het vaker dat je gewoon 0,0 bandenpijn hebt op deze termijn en dat je de baarmoeder nog niet kan voelen? Het is mijn eerste zwangerschap.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:53:28 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com