search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Pijn tijdens en na geslachtsgemeenschap.

From: Paulina (anonymous@obgyn.net)
Mon Feb 27 14:37:03 2006

Hoi,

Bij mij is 5 maanden geleden de baarmoeder vaginaal verwijderd inclusief baarmoederhals en mond. De reden was endometriose en constant bloedverlies. 6 weken na de baarmoederverwijdering,hebben we geslachtsgemeenschap gehad en was eigenlijk perfect,zelfs beter dan voor de baarmoederverwijdering. Echter na een aantal keer geslachtsgemeenschap gehad te hebben doet het mega pijn zowel tijdens als na de sex.Gisteravond probeerde we het weer en verrek nu van de pijn,is een hele diepe pijn wat uitstraald naar me li lies en heup....ook zitten doet pijn. Herkent iemand dit?? Wat zou dit kunnen betekenen??

Alvast bedankt, Groetjes Paulina.

Ps heb een aantal weken trug een kijkok gehad,en toen zei de gyn dat er geen endometriose zat...zou het niet rectovaginale endo kunnen zijn?? Heb begrepen dat ze dat niet via een laparoscopie kunnnen constateren??? Heb dus geen baarmoeder meer maar wel me eierstokken,zover ik begrepen heb zolang die eierstok erinzit,bestaat de kans dat het trug komt???

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:53:28 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com