search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: contactbloeding

From: Antoinette (anonymous@obgyn.net)
Mon Feb 27 07:48:10 2006

Hoi,

Ik dacht dat een contactbloeding gewoon een bloeding na het vrijen was, ongeacht of je zwanger bent of niet. Het is in elk geval als je NIET zwanger bent, iets wat in principe niet hoort. Ik zou in elk geval even naar de huisarts gaan en een uitstrijkje laten maken. Je leeftijd is een veelvoud van 5 dus het kan ook zijn dat je inmiddels een oproep daarvoor hebt ontvangen in het kader van het bevolkingsonderzoek (elke 5 jaar): gewoon ff gaan! Groetjes

--
Antoinette

At Mon, 27 Feb 2006, Redactie wrote: > >Hoi Angsthaasje, > >ik denk dat je wat definities door elkaar gooit. Een contactbloeding is een >bloeding die je hebt na dat je als zwangere vrouw sex hebt gehad en dat >daardoor een bloedinkje is ontstaan. > >Als ik dat van jou zo lees, dan ben je niet zwanger. Zou het kunnen dat >je -gezien je leeftijd- wat onregelmatiger ongesteld zou kunnen gaan worden? > >groetjes Paula > >-----Oorspronkelijk bericht----- >Van: anonymous@obgyn.net >[mailto:vrouwengezondheid@obgyn.net]Namens Angsthaasje >Verzonden: maandag 27 februari 2006 14:32 >Aan: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID >Onderwerp: contactbloeding > >Hallo, > >Ik ben vijfenveertig jaar en heb voor de eerste keer een contactbloeding >gehad. Deze is eigenlijk meteen opgehouden. Dit is wel net twee dagen >voor mijn verwachte menstruatie gebeurd. Is dit een contactbloeding of >heeft dit al met mijn menstruatie te maken? Ik gebruik geen pil en vrij >veilig. Er zijn geen kankers in de familie en ik rook niet. Ben best >geschrokken. Ik heb een wat naar buiten gedraaide baarmoedermond en >verder nooit klachten. > >Angsthaasje.

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Antoinette

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:56:15 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com