search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

drieling?

From: Brenda (anonymous@obgyn.net)
Tue Jan 31 06:44:10 2006

Hallo allemaal.

Ik heb hier eerder ook geschreven, ik ben in behandeling bij de gync. Ik heb PCOS. Ik ben bezig met clomid, 100 mg. Volgens de gync kreeg ik de vorige 3 maanden geen eisprong. Dit concludeerde hij na mijn bloedafname van progestron. Altijd was de uitslag onder 30.

Nu is er deze maand iets vreemds gebeurd. Ik ben voor de follikelmeting naar de gync. gegaan. Ik had 4 grote eitjes 23 mm, 20 mm, 17 mm, 16mm, Mijn eisprong zou tussen vrijdag en zondag plaats moeten vinden. Ik ben de maandag daarop weer voor controle geweest, 3 eitjes waren gesprongen, 1 eitje zat er nog.

Volgens de gync. Mochten ik en mijn man geen gemeenschap hebben. Wij hebben dit toch gedaan!!! Ook deze maand is er bloed afgenomen. 3 keer deze maand. Om een goed beeld te krijgen van mijn eisprong. De uitslagen heeft de gync. doorgegeven.

47 57 75

Nu ben ik niet ongesteld geworden, ik heb 28-01-2006 en 30-01-2006 zwangerschapstesten gedaan. Beide gaven licht pozitief aan. Het is nu even spannend! Kan ik nu zwanger zijn?

Mijn vorige mensturatie was 31-12-2006 Follikelmeting 12-01-2006 eitjes waren 23 mm, 20 mm, 17mm, 16mm Volgens de gync. Is mijn eisprong 13-01-2006 geweest.

Had ik volgens deze data's nu al ongesteld moeten worden? Ik had hiervoor geen regelmatige cylus, varieerde van 28 tot 37 dagen. Na clomid varieerde het van 28 tot 31 dagen.

Ik zit vandaag op dag 32. Nog niet ongesteld geworden. Mijn tempratuur is ook boven de 36,9 Voorheen was dit altijd 36,4

Kan iemand mij wat duidelijkheid geven?

Groetjes...

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:38:50 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com