search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

als je op het eind loopt dan hoor je toch om de week voor controle te gaan?

From: H. (anonymous@obgyn.net)
Mon Jan 30 09:18:32 2006

Hallo,

Even klein vraagje. Ik ben nu 34 weken en 6 dgn. zwanger dit is mijn 2e zwangerschap en ik loop bij het ziekenhuis omdat de eerste zwangerschap een vroeggeboorte van 21 wk was. Nu zitten er vier weken tussen de controles in bij het ziekenhuis, twee weken geleden dus geweest en ik mag pas over twee weken weer voor controle dan gaat ook meteen de cerclage eruit. Maar ik heb altijd begrepen als je op het eind van je zwangerschap loopt je om de week gecontroleerd wordt? maar bij mij zit er dus 4 weken tussen. Ik luister natuurlijk heel goed naar mijn lichaam op aanwijzingen en ben ook gefocust op de bewegingen van de kleine. De gyn. vond het de afgelopen controle goed gaan daarom hoefde ik voorlopig niet te komen, maar het gaat toch om de baby, ik kan toch niet beoordelen of het goed gaat? daar zijn toch de controle nu om de week voor?

Moet ik er gewoon vertrouwen in hebben en zolang ik de kleine voel bewegen elke dag er niets aan de hand is? en gewoon afwachten op 14 februari? Ook is mijn kleintje nog niet ingedaald want mijn buik zit vrij hoog dat zeggen er meer, en ik heb ook constant last van brandend maagzuur hierdoor wanneer gaat de kleine zakken? Alvast bedankt voor uw reactie? vriendelijke groet, H.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:38:50 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com