search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

zuurgraad van vagina en niet zwanger raken

From: linda (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 29 03:16:06 2005

Hallo, Ik ben sinds ongeveer 1,5 jaar gestopt met de pil om zwanger proberen te worden, aangezien dit niet lukte zijn we bij onder behandeling van een gynaecoloog. In mijn bloed werden antistoffen tegen Chlamydia gevonden, ik heb een laparascopie ondergaan en de eileiders e.d. waren goed doorgankelijk. hierna ben ik begonnen met Clomid 50mg. voorheen had ik een zeer onregelmatige cyclus en nu een cyclus van 35-36 dagen. Omdat ik na 5 behandelingen nog niet zwanger ben heb ik een afspraak gemaakt met een osteopaat. Tijdens de behandeling bemerkte ze dat er veel spanning op mijn lever en dunne darm staat. Zij denkt dat deze te druk bezig zijn om afvalstoffen in mijn lichaam te verwerken en ik moet nu een ontslakkingskuur gaan volgen om mijn darmen en lever te reinigen. Volgens haar is het zo, dat als de darmflora niet in orde is, dit ook invloed heeft op de zuurgraad van het slijm in je vagina. Nu is het zo, dat ik ongeveer 2 jaar geleden een tampon veel te lang had laten zitten. Waarschijnlijk had ik hem vergeten eruit te halen en deze met een nieuwe tampon verder naar binnen geduwd. Ik weet niet hoe lang hij erin gezeten heeft, maar dat kunnen wel weken geweest zijn. Uiteindelijk is hij vanzelf weer eruit gekomen, hij was wel helemaal schoon, omdat ik er met douchen ed alle rotzooi wel uitgespoeld heb. Ik ben dus bang dat er hierdoor toch schadelijke bacterieen in mijn vagina terecht zijn gekomen en dat mijn zuurgraad niet is zoals hij moet zijn en dat ik hierdoor niet zwanger kan raken. Nu is er bij alle onderzoeken bij de gynaecoloog nooit een samenlevingstest gedaan, ik heb er meermaals om gevraagd, maar het wordt niet meer gedaan in dit ziekenhuis. Zou het mogelijk kunnen zijn dat er idd iets met mijn zuurgraad aan de hand is en dat dat invloed heeft op het zwanger worden? En wat kan ik er dan zelf aan doen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:38:28 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com