search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

onduidelijkheid over digitale zwangerschapstest

From: cindy (anonymous@obgyn.net)
Wed Nov 30 08:44:10 2005

Ik vraag me af of ik zwanger ben. Het volgende is het geval. Ik ben inmiddels een maand over tijd. Ook heb ik allerlei klahcten; hoofdpijn, misselijk, duidelig enzovoorts. In de tussentijd heb ik al allerlei testjes gedaan, die alleemaal negatief waren. Ook heb ik al eerder de digitale zwangerschapstest van Clear Blue gebruikt, resultaat "niet zwanger". Bij verwijdering uit het apparaatje gaf het teststaafje ook 1 streep aan.

Gisteren heb ik weer zo'n test gedaan. Resultaat: "niet zwanger". Tot mijn verbazing stonden er op het teststaafje echter 2 dikke strepen!! Ik heb gelijk gebeld met clear blue. Die zeggen dat het niet de bedoeling is dat je het resultaat handmatig afleest, maar 2 strepen zou toch moeten betekenen dat er hcg gevonden is. Ze zeggen echter dat er vrouwen zijn die altijd een lage concentratie hcg in hun urine hebben en ik zou dus niet zwanger hoeven zijn.

Als dat het geval was, dan zou ik toch altijd bij die test 2 strepen moeten hebben? Hoe moet ik dit tegenstrijdige resultaat interpreteren? Ben ik nu zwanger of niet???

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:37:56 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com