search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Mag ik snel weer zwanger worden?

From: Rona (anonymous@obgyn.net)
Tue Nov 29 04:53:25 2005

>----- Original Message -----
From: "Roos" <anonymous@obgyn.net> To: "Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID" <vrouwengezondheid@dns.obgyn.net> Sent: Tuesday, November 29, 2005 11:57 AM Subject: Re: Mag ik snel weer zwanger worden?

> Bedankt voor je reactie! Bevalling was niet helemaal zonder complicaties
> maar ik voel me wel goed nu dus.... Ik ben dus alleen benieuwd of er
> voor een vaginale bevalling ook een 'dringend advies' is om een x aantal
> maanden te wachten.
>

Je mag gewoon weer zwanger worden hoor. Sommige vrouwen hebben geen eens een menstruatie en tellen gelijk weer aan. Je hebt het wel extra druk met twee echt kleine kindjes maar aan de ander kant kunnen de kinderen ook lekker met elkaar spelen. Bij mij zat er bijna 5 jaar (ongewild) tussen en dat gaf wel eens problemen. De oudste had hele ander interesses dan de jongste. Die was daar b.v. nog niet aan toe. Succes. Groetjes Rona

http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Rona

Dankzij uw gift kan dit forum blijven bestaan. Heeft een antwoord u dus geholpen, maak dan eens een bijdrage over op bankrekening 46.61.99.392 t.n.v. Stichting Eurydice te Wijdewormer (NL). Elke bijdrage, hoe klein ook, wordt enorm gewaardeerd !!!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:37:56 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com