search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

ovulatiepijn?

From: Miep (anonymous@obgyn.net)
Mon Oct 31 11:32:27 2005

beste mensen, ik heb onlangs bij een inwendige echo nav miskraam te horen gekregen dat er een klein cystje in mijn eileider te zien was. mijn gyn wou er nog even geen uitspraak over doen en wil het over enkele weken weer controleren om na te gaan hoe het evolueert. Het is zo dat ik elke maand ovulatiepijn heb. de laatste cyclus voor mijn zwangerschap had ik 3 dagen echt last. niet dat ik dubbel lag van de pijn maar ik het is lastig bij het lopen en zeker bij het gaan zitten. Ook tijdens mijn zwangerschap heb ik een dag pijn gehad aan de rechterkant, mijn huisarts dacht ev. aan een buitenbaarmoederlijke zw maar dat was het niet. later hoorde ik dus van die cyste. nu heb ik weer mijn eisprong vermoed ik want de alom bekende OV pijn is er weer. ik heb nu echter echt wel last, sowieso in mijn onderbuik en ook aan twee zijkanten. maar toch rechts alweer meer. wil dit iets zeggen over mijn cyste? zou het kunnen dat die groeit? of kan je op zich ook van die OV pijn hebben? alvast bedankt als ieamand zin heeft om te reageren.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:54:54 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com