search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

kleine follikels ( krijg steeds mail dat plaatsing vorig bericht niet gelukt is, probeer nog een keer)

From: Kique (anonymous@obgyn.net)
Mon Oct 31 11:09:05 2005

Even een wat ingewikkeld omschreven vraagje, ik had vanmorgen op dag 12 een bijna positieve lh test.Follikelmeting liet echt geen dominant ei zien maar 3 van 11-12 mm. Baarmoederslijmvlies was mooi dik. Gun zei mij vanavond nog eens te testen en dan morgen te insemineren. Vanavond getest: vet negatief.Geen lijn te bekennen Hij had het over een préLh stijging omdat er meedere follikels zitten die een beetje oestrogeen afgeven.dat geeft dus de bijna positieve test, tweede lijn was een klein beetje lichter. Ik weet het niet meer, normaal zit ik op dag 15-17 pas op mijn eisprong, ik gebruik geen Clomid meer omdat ik daar teveel bijwerkingen van had. Wat is er nu aan de hand en kan ik later nog een eisprong verwachten. Kan ik nog groei van de drie follikels verwachten ? Ik zit immers pas op dag 12. Ik word hier wel heel verdrietig van, het zou onze 8e poging zijn en met zulke nieuwtjes verlies je echt een beetje de moed.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:51:53 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com