search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Uitslag combinatietest

From: Monique (anonymous@obgyn.net)
Fri Sep 30 05:56:39 2005

Hoi Marie,

Ik ben geen arts, maar dit lijkt mij een prima uitslag. 1 op 1100 is een kans van minder dan 0,1%!.

Of je een verhoogd risico hebt is mede afhankelijk van je leeftijd. Zelf ben ik 34 en de tabel geeft bij leeftijd 35 een "normaalkans" aan van 1:250.

Mijn eigen uitslag was overigens 1:36, dat was even andere koek, vandaar dat ik direct een vlokkentest ben ondergaan. Aan de andere kant kan je het ook zo interpreteren dat zelfs bij mij de kans dat het goed is nog steeds 97% is en bij jou dus zelfs ruim 99,9%.

Maak je geen zorgen en geniet van je zwangerschap!

--
Monique

At Fri, 30 Sep 2005, Marie wrote: > >Hoi! > >Ik heb net de uitslag gekregen van de combinatietest (nekplooimeting + >bloedtest). Mijn gynaecologe zelf is een week niet te bereiken wegens >congres, de assistente kon alleen zeggen dat de kans 1 op 1100 is >(nekplooi was 0.8 mm) en dat dat haar "oké" leek. Bij ons eerste kindje >had ik een kans van 1 op 8000 (terwijl de nekplooi dikker was, 1.8 mm), >dus die 1 op 1100 lijkt zo hoog... Hoe moeten we dit nu interpreteren? > >Dank bij voorbaat. > >-- >Marie >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:54:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com