search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 21 dagen na ovulatie: niet ongesteld, niet zwanger, temperaturen erratisch

From: Luna (anonymous@obgyn.net)
Thu Sep 29 08:51:09 2005

At Thu, 29 Sep 2005, Sandra wrote: >Hoi Sandra, ik had deze maand bijna hetzelfde...

Ik wil je er wel vast bij vertellen dat het bij mij ws een mk is geweest..

Ik had mijn ei op dag 16 (temperatuur , ff en ovutesten) op dag 35 had ik nog een hoge temperatuur en twee vage teste. De volgende dag had ik weer een hoge temp maar een negatieve test en iets later die ochtend op het toilet verloor ik bloed, helder rood. Normaal krijg ik eerst bruin. Na anderhalve dag was het bloeden gestopt na nog een paar druppels bruinverlies. Weer een hoge temp de volgende dag maar ben toch maar vanuitgegaan dat ik ongesteld ben geworden dus heb ik een nieuwe cyclus aangemaakt.

Pas vandaag op dag 5 van mijn nieuwe cyclus (of dag 40 als ik de vorige cyclus reken) is mijn temp weer laag...Nu moet ik nog afwachten wat mijn temp morgen doet, maar ik ga ervan uit dat ik een lage temp heb, dat mijn cyclus is begonnen met mijn 2 anderhalve dag ongi en dat ik ws een mk heb gehad..

Ik ben wel benieuwd hoe het jou verder vergaat en hoop dat je geen mk hebt

Succes en sterkte

--
Luna

>12 dagen na de ovulatie ging mijn temperatuur omlaag, dus ik wachtte al >op een menstruatie, maar die bleef uit. Vanaf dat moment wel heel >erratische temperaturen: dan weer heel laag, dan weer heel hoog. >Daarvoor zag m'n BTC er wel prima uit, maar nu lijkt het nergens meer >naar... Zwangerschapstest op dag 18 was negatief. Zit nu al op de 21e >dag. Wat is hier aan de hand?? Zo'n lange luteale fase is toch niet >normaal, en die rondspringende temperaturen ook niet?? > >Ik heb dit bericht gisteren ook al gepost maar geen reactie gehad, ik >probeer het nu dus weer maar met wat minder tekst en een meer >'sprekende' titel... Ik hoop echt op een reactie. Ik wil me nl laten >doorverwijzen naar een gyneacoloog, maar als dit onverhoopt wel normaal >blijkt wacht ik daar nog even mee! > >Alvast bedankt!

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:54:26 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com