search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Hormoonwaarden bij ICSI behandeling

From: chantal (anonymous@obgyn.net)
Wed Aug 31 03:57:31 2005

Voor het ogenblik zit ik tussen twee ICSI-behandelingen in. Hopelijk lukt het bij de volgende behandeling om zwanger te worden. Nu had ik eigenlijk een meer nieuwsgierige vraag. Bij de start van de behandeling worden de bloedwaarden van de verschillende hormonen gemeten om te kijken of je basaal genoeg bent om te mogen beginnen. En tijdens de behandeling worden dan telkens follikelmetingen en terug bloedwaarden gemeten alsook na de transfer. Telkens weten ze me dan mee te delen van je bloedwaarden staan zo hoog of zo laag en de waarde. Maar die cijfers zeggen mij eigenlijk niet zoveel. Weet iemand waar ik dergelijke overzichttabelen kan vinden of wat de normale waarden moeten zijn. Zo had ik bijvoorbeeld laatst vlak voor mijn pregnylspuit een waarde van 5800 waardoor ze slechts één spuit pregnyl moesten zetten terwijl 2 de normale gang is. Betekent dit dan dat mijn lichaam genoeg hormoon van nature aanmaakt of wat zijn de normale waarden? En hoe moeten de waarden zijn om de kans op een zwangerschap positief te beïnvloeden. Hopelijk kan iemand bij helpen. Alvast bedankt Chantal

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:36:32 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com