search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Herhaalde OPROEP: compleet gezin maar ondanks anticonceptie toch zwanger?

From: Hans van der Slikke (anonymous@obgyn.net)
Tue Aug 30 08:09:01 2005

Ik werk mee aan een artikel 'Anticonceptie als je (definitief) geen kinderen meer wilt' over de voor- en nadelen van diverse (nieuwe) anticonceptiemethoden. Dit interview wordt ws in december geplaatst in een glossy maandblad voor 30+-vrouwen.

De betrokken journaliste, Evelien van Veen zoekt voor het artikel nog één of twee vrouwen, die een compleet gezin hadden, anticonceptie gebruikten zoals bijvoorbeeld de pil of een spiraal en die desondanks zwanger werden.

Is dit op jou van toepassing en wil je daarover wel (desgewenst anoniem) geïnterviewd worden?

Stuur mij dan een mailtje. Je kunt mij daarin ook om nadere informatie vragen. Ik geef je naam en adres vervolgens door aan de journaliste.

Natuurlijk mag je de tekst van het interview voor publicatie lezen en controleren op feitelijke onjuistheden.

Door te reageren op deze oproep draag je indirect weer bij aan het voortbestaan van dit Forum!

--
Dr J.W. van der Slikke, gynaecoloog
VU medisch centrum, Amsterdam.
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Hans

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:54:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com