search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Dubbele vaginaopening?

From: Frutsel (anonymous@obgyn.net)
Sun Jul 31 15:07:47 2005

Een tijd(je) terug ontdekte ik dat ik twee vaginaopeningen heb. Ik vond het een beetje typisch, maar begreep wel ineens waarom ik nog altijd doorlek bij het dragen van een tampon (ook dus wanneer ik die net verwisseld heb). Ik heb het eens met mijn huisarts besproken, maar die vond maar één opening. Hij vertelde mij dat het alleen maar [i]leek[/i] alsof het twee openingen waren, omdat het weefsel daar wat los is. Ik bleef het echter een vreemd verhaal vinden, dus een volgende keer ben ik hier nog eens op teruggekomen om te controleren of we nu gewoon dezelfde dingen anders benoemen, of dat onze [i]constateringen[/i] verschillen. Volgens mij is het het laatste, hij blijft erbij dat er géén twee openingen zijn. En ik kan toch echt twee openingen vinden, en kan in principe in ieder opening een tampon inbrengen. De tampons raken elkaar dan niet. Er zit dus echt een soort tussenschotje tussen. Verder denk ik dat ik ook twee baarmoedermonden kan voelen.

Dit leek mij haast iets om verder uit te laten zoeken, maar als de huisarts gewoon één opening ziet/voelt, is het natuurlijk logisch dat hij daar verder niets mee doet. Zie ik nu spoken en moet ik mij gewoon gerust laten stellen door het feit dat mijn huisarts niets afwijkends vindt, of klinkt het meer alsof hij niet goed gekeken heeft en ik hier bij een volgend bezoekje andermaal op terug zou moeten komen? Ik geloof niet dat ik het zelf nog snap..

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:50:18 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com