search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

schimmelinfectie, gebruik pil en weerstand

From: iris (anonymous@obgyn.net)
Sat Jul 30 08:30:10 2005

Hallo,

ben bijna 9 maanden geleden bevallen van een zoon. Laatste weken zwangerschap en eerste weken kraamtijd waren erg zwaar door een milde vorm van HELLP. Begin nu eindelijk weer in een soort ritme te komen en me fysiek weer beter te voelen.

Toch heb ik het idee dat mijn weerstand sinds de zwangerschap echt bijzonder laag is. Heb afgelopen maanden een oorontsteking, keelontsteking, slijmbeursontsteking in schouder en knie gehad gehad en ben continu verkouden. Ben net weer begonnen met de pil (microgynon 30)...kreeg bij dag 11 een bloeding (eisprong????) en denk dat ik nu een schimmelinfectie heb (jeuk, beetje witte afscheiding, branderig)..............heb eerlijk gezegd geen zin om weeeer naar de huisarts te gaan voor een kuurtje of zo. Heb wel wat vragen:

1. Kan de schimmelinfectie door weer beginnen met pil komen (hormoonschommeling)? 2. Hoe lang duurt zoiets normaal? 3. Plekje net onder ingang vagina (waar de hechting eindigde zeg maar) voelt nog steeds erg "rauw"...blijft dit zo? Helpt het om regelmatig met vaseline in te smeren (perineum)of juist niet doen? Komt het vaak voor dat je bij een volgende bevalling op precies de zelfde plaats inscheurt?

Dank voor de antwoorden, groet, Iris

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:50:17 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com