search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

IUI doorgang?!

From: Susan (anonymous@obgyn.net)
Thu Jun 30 07:21:21 2005

Ik denk dat mijn vraag door hr. Van der Slikke beantwoord kan worden, maar als iemand anders mij kan helpen... graag... Cecile misschien?

Mijn vriend en ik zitten heel erg met het volgende; gisteravond is bij m'n vriend tijdens het vrijen het 'riempje' aan de onderkant van z'n voorhuid gescheurd. Het bloedde ontzettend, vandaag gaat hij naar de dokter hiermee.

Mijn vraag is nu, hoogstwaarsch. heb ik a.s. maandag m'n IUI.... kan dit nu wel doorgang hebben?

Opties: - Het kan zijn dat het gehecht moet worden, maar dan zou het weer kunnen gaan bloeden tijdens zaadlozing maandagochtend... - Vanzelf genezen... maar ook hier kan het (met zaadlozing) opnieuw open gaan..

Heeft het kwaad indien het zaad met enig bloed wordt ingeleverd bij het lab? Misschien doet het wel onwijs zeer bij hem, kan natuurlijk ook.... zucht...

We hopen zo op een enigszins positief antwoord.. alles lijkt ons constant tegen te zitten... de ene keer heb ik teveel follikels en moet de IUI worden afgebroken, de andere keer groeien de follikels niet goed genoeg en nu DIT weer... we zitten nu al zo lang in de medische molen.... ik kan niet meer...

Hopende op een antwoord....

alvast heel erg bedankt...

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sat Aug 2 05:29:04 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com