search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

doorbraakbloedingen in 1e week

From: Janneke (anonymous@obgyn.net)
Tue Jun 28 14:23:03 2005

Ik ben 22 jaar en ik heb al zo'n zeven jaar de Diane 35 pil geslikt. Toen ik vorig jaar besloot om een poosje te stoppen met deze pil kreeg ik overal puistjes: in mijn nek, op mijn borst, op mijn rug en armen etc. Zodra ik na een paar maanden weer begon met het slikken van de Diane 35 trokken deze puistjes weer weg.

Sinds een paar maanden heb ik echter last van (denk ik) doorbraakbloedingen. Aan het einde van mijn menstruatie heb ik steeds twee dagen zonder problemen en dan (zo rond de vierde pil uit de strip) begin ik een donkerbruine, ietwat slijmerige afscheiding te krijgen. Dit duurt ongeveer een week en dan stopt het weer. Uiteraard is dit erg vervelend.

Mijn huisarts heeft mij geadviseerd om een andere pil te proberen. Omdat ik nog steeds bang was dat ik na het stoppen met de Diane 35 opeens weer overal puistjes zou krijgen slik ik nu sinds een paar dagen Yasmin, omdat die ook een gunstig effect op je huid kan hebben. Maar helaas, vandaag is wederom de bruine afscheiding begonnen.

Zou het kunnen dat dit alleen de eerste maand(en) verder gaat of kan ik beter een andere pil proberen of misschien zelfs helemaal stoppen met de pil? Dit laatste doe ik liever niet omdat ik zoals gezegd én vrees voor mijn huid én een vaste relatie heb.

Alvast bedankt voor de moeite.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Sun Nov 2 05:36:37 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com