search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

vreemd?

From: elf (anonymous@obgyn.net)
Tue May 31 16:11:10 2005

Hoi,

het is misschien een beetje vies verhaal, maar ik wil het toch kwijt.. Na mijn bevalling, kreeg ik na een maand of 6 een hele andere cyclus, dan ik gewend was. Met name tijdens de eisprong (ik neem aan dat dit de eisprong is). Ongeveer 10 dagen na mijn menstruatie krijg ik pijn in mijn onderbuik, daarbij komt er soms een klein beetje, maar de laatste keer een (vind ik) enorme slijmprop vrij, dat is niet doorzichtig maar juiste wit en niet dragerig. Dan houd de pijn een aantal dagen aan, waarbij de hoeveelheid slijm wel afneemt tot doorzichtig en draderig. Ik kan daar soms wel een week lang last van houden. De pijn doet me denken aan toen de gyn na mijn keizersnede op de baarmoeder drukte omdat deze moest samentrekken. Ik heb deze klachten gemeld aan mijn HA en die zegt dat het niets verontrustends is. Tevens is, omdat ik toen wel een uitstrijkje heb gehad, geconstateerd dat ik pap2 heb. Dit laat ik binnenkort nog een keer testen ivm zwangerschapswens. Mijn HA zegt, dat de kwalen die ik heb mbt mijn cyclus niets te maken heeft met de uitslag van mijn uitstrijkje. Buiten het feit, dat die pijn vervelend is en behoorlijk aanwezig, maak ik me er toch nog wel zorgen over. Daarnaast moet ik de uitslag van mijn herhalingsuitstrijkje ook nog afwachten, wat het allemaal nog spannender maakt.

Heeft iemand hier ´ervating' mee?

gr. Elf

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com