search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

HSG Foto en kijkoperatie

From: Claudia (anonymous@obgyn.net)
Tue May 31 00:53:35 2005

Goedemorgen,

Ik zit met het volgende:

Mijn partner en ik zijn ruim twee jaar bezig om zwanger te worden, ik heb alle testen ondergaan, inclusief een HSG test, deze test wees uit dat de eileiders doorgankelijk waren. Er zijn geen aanwijsbare redenen gevonden waardoor wij niet zwanger worden, het enige wat twijfelachtig werd bevonden door het ziekenhuis was mijn FSH waarde van 9.3 Wij hebben inmiddels onze eerste IUI behandeling gehad, met helaas een heel triest resultaat voor ons. Nu vraag ik me af kan er iets aan de hand wezen met me eileiders wat niet op een HSG foto te zien is? Als de HSG foto correct is, is het dan verstandig om alsnog een kijkoperatie aan te vragen? Dit begin ik te vermoeden omdat wij gewoon echt niet begrijpen waarom er geen bevruchting tot stand komt. We worden er echt heel radeloos van, het enige wat steeds door me heen gaat is de vraag wat is er met me aan de hand, ik weet dat jullie mij daar geen antwoord op kunnen geven helaas!

Groeten,

--
Claudia

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:35:15 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com