search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Mirena en buikklachten

From: Margé (anonymous@obgyn.net)
Mon May 30 10:02:20 2005

Beste doktor,

Ik ben een vrouw van 25 jaar met een vaste relatie, tot nu toe zonder kinderen. Eind december 2004 heb ik een Mirena spiraaltje laten zetten door de huisarts. Dit ging hem niet gemakkelijk af en moest na misplaatsing het ding nogmaals zetten. Ik heb van het zetten van het spiraaltje als ook de sonde die hij een week ervoor gebruikte om te proberen of mijn baarmoeder geschikt is voor een spiraaltje, veel pijn gehad. Maar 2 weken na het zetten van het spiraaltje was de ergste pijn voorbij en sinds 3 maanden is mijn menstruatie zoals deze volgens de boekjes hoort te zijn: 3 dagen per maand in lichte vorm. Maar twee weken geleden, op de juiste tijd van de maand, kwam er alleen bruin vloed, over 5 dagen verspreid en veel lichter dan normaal. Ook werd de buikpijn in de onderbuik geleidelijk aan steeds erger tot deze afgelopen woensdag nacht plotseling vrij pijnlijk werd. Deze pijn is sindsdien elke dag erger geworden. Mijn buik is opgezet en de pijn straalt uit, vooral naar mijn rechterbeen. Ik ben moe, heb verminderde eetlust en totaal geen zin meer in alcohol (terwijl ik normaal graag een wijntje drink), ben lichtelijk misselijk. Ik ben in de afgelopen twee weken niet meer ongesteld geweest, vloed is normaal van substantie, hoogstens iets meer dan gewoonlijk. De dokter heeft het nooit over een echo gehad. De draadjes lijken echter goed te zitten, naar ik kan voelen. Wat kan dit zijn?

Met vriendelijk groet,

--
Margé

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:35:14 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com