search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Aanhoudende pijn in onderbuik na curretage en EUG

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Sun May 22 06:03:00 2005

Ja, ze zullen wel een kweekje doen! Klinkt inderdaad het meest als een ontsteking! Snel naar de huisarts morgen, want je wilt niet dat die bacterien naar je buik gaan. Niet wachten op koorts potverdorie! Dan ben je al laat!

Sterkte en ik hoop dat het meevalt!

--
Talitha

At Sat, 21 May 2005, myrthe wrote: > >Afscheiding is wel anders ja,na de curretage bleef die aanhouden(zat ook >nog weefsel) Na de eug,operatie 1 mei dus nog maar 21 dagen geleden! >heel veel bloed,liep echt langs mijn benen,ook heeeeeeel vies zwart en >het rook ook niet lekker,daarna niet meer,toen weer wel bruin enzo..Maar >nu wel veel ,beetje gelig, en ruikt ook wel anders maar stinkt niet >heeeeel erg. > >Om eerlijk te zijn denk ik zelf aan een ontsteking,zo voeld het >tenminste,maar omdat ik geen koorts heb,dacht ik dat dat wel niet zo zou >zijn.Of mischien een sluimerende ontsteking??? > >Ik wordt er gewoon zooo moe van.Want ik kijk ondanks die miskraam en eug >wel positief de toekomst in!!!Maar ik ben bang dat als ik nu zwanger >wordt zonder te weten waar die pijn vandaan komt(zoals ik vorige keer >heb gedaan) het weer fout gaat.Vorige keer wilde ik zograag weer zwanger >worden dat ik niet naar mijn lichaam heb geluisterd! > >Kunnen ze dat met een uitsrijkje zien? > >Ik laat het jullie nog wel weten. > >Bedankt Myrthe > >At Sat, 21 May 2005, Talitha wrote: >> >>Maar heb je geen afscheiding die anders is dan normaal? >>Je kunt namelijk best een ontsteking hebben. >> >>-- >>Talitha >> >>At Sat, 21 May 2005, myrthe wrote: >>> >>>Beste Talitha, >>> >>>Bedankt voor je antwoord! Ik denk ook niet dat ik mrsa heb hoor maar je >>>schijnt het bij je te kunnen dragen(meegenomen vanuit het buitenland) >>>zonder dat je er ziek van bent.En als ik acute pijn krijg ga ik ook echt >>>wel naar het ziekenhuis hoor.Maar de pijn is dus niet heel heftig en heb >>>ook geen koorts!! >>>Maar heb sinds die curretage gewoon een zeurende pijn en die gaat maar >>>niet weg! Voel het de heledag.En het doet zeer als ik op mijn baarmoeder >>>druk. >>> >>>ik weet dus niet zogoed wat ik er mee moet.Eerst dacht ik dat dit wel >>>normaal was na een curretage......maar nu weet ik het niet meer. >>> >>>Kijk het nog wel even aan tot mijn menstruatie en als het dan nog niet >>>weg is die pijn ga ik wel weer terug. >>> >>>Bedankt groetjes Myrthe >>> >>>At Sat, 21 May 2005, Talitha wrote: >>>> >>>>Hee Myrthe, >>>> >>>>Dat je niet naar het ziekenhuis durft vanwege MRSA is aardig van je, >>>>maar totaal ongepast! Het gaat om jouw gezondheid! En het is niet jouw >>>>probleem! Ze moeten je behandelen hoor! >>>> >>>>Hoe zit je met je cyclus, kan het zijn dat je ongesteld moet worden? Dit >>>>is meestal heftiger na een miskraam. Dat zou de pijn kunnen verklaren. >>>>maar dan moet je wel ongesteld worden. Gebruik je pijnstillers? Helpen >>>>ze niet? >>>> >>>>Als de pijn heviger wordt en je hebt abnormale afscheiding, dan toch >>>>maar even naar een SEH, want de huisartsen staken, geloof ik. Weet >>>>alleen niet tot wanneer. >>>> >>>>Sterkte ermee. >>>> >>>>-- >>>>Talitha >>>> >>>>At Sat, 21 May 2005, myrthe wrote: >>>>> >>>>>Beste Allemaal, >>>>> >>>>>Sorry dat ik jullie weer om hulp vraag maar er zitten hier zoveel mensen >>>>>met zoveel ervaringen! >>>>> >>>>>Even in het kort....Heb begin maart een curretage gehad (11 >>>>>weken).Daarna heel lang aangerommeld met buikpijn,aanhoudend >>>>>bloedverlies wegens incomplete curretage.Uiteindelijk heeft mijn lichaam >>>>>de restjes toch nog zelf opgeruimd.En was zowaar meteen weer >>>>>zwanger!!Maar ik bleef pijn houden in mijn onderbuik(baarmoeder).Ik >>>>>wimpelde die pijn steeds af en dacht het zal wel nog door die curretage >>>>>etc komen.Dit eindigde in een acute EUG waarbij mijn eileider knapte (ik >>>>>kon maximaal 6 weken zwanger zijn).Eileider is gedeeltelijk verwijderd >>>>>en dichtgebrand.(operatie in het buitenland) >>>>> >>>>>Maar nu blijf ik die pijn in mijn onderbuik houden!!! Voor de >>>>>duidelijkheid,niet de wond pijn links in mijn buik(dat is ook nog >>>>>gevoelig) maar gewoon diezelfde pijn in mijn baarmoeder.Doet ook pijn >>>>>als ik er op druk. >>>>>Heb geen koorts! Uitslag bloed geen infectie! En hcg Was 5. >>>>>Ben ook naar HA geweest voor blaasontsteking...ook negatief! >>>>> >>>>>Ik maak me toch zorgen want het voeld echt niet goed! wat kan dit >>>>>zijn????? >>>>>Wil heel graag weer proberen volgende maand na mijn menstruatie...maar >>>>>niet voordat ik weet waar die pijn vandaan komt. >>>>> >>>>>Ik durf ook niet terug naar het ziekenhuis omdat ik in het buitenland >>>>>ben geopereerd! En ze bang zijn voor MRSA.heel begrijpelijk natuurlijk! >>>>> >>>>>Ik ben bang dat er toch een bacterie in mijn baarmoeder zit! >>>>>Had in april vorig jaar wel een GARDNERELLA in het uitstrijkje maar ben >>>>>daar niet voor behandeld omdat ik geen klachten had. >>>>> >>>>>Wat moet ik nu? ik durf eigenlijk niet weer met deze klachten door te >>>>>blijven lopen denkende dat het wel gewoon napijn is van alle >>>>>ingrepen.Want ik heb nu nog maar 1 eileider. >>>>> >>>>>Is het noormaal dat je baarmoeder zolang gevoelig is? >>>>> >>>>>Wie kan mij helpen? >>>>> >>>>>Alvast bedankt Myrthe >>>> >>>>-- >>>>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha >>>> >>-- >>http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha >>

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com