search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 37,5 week zwanger en linker schaamlip opgezwollen en pijnlijk

From: Sophie (anonymous@obgyn.net)
Sat May 21 20:01:31 2005

Klinkt mij als een spatader, bekijk het eens goed met een handspiegeltje, dan zie je misschien de blauwe aderen wel door de huid schijnen/drukken. Heb er zelf ook al voor de derde keer last van, ben nu 33 weken ver. Fraai is anders, de hele normale vorm lijkt verdwenen (lijkt haast op een braam) en vooral bij het opstaan en lang staan kan het erg 'zwaar' aanvoelen. Helaas wordt hierover nooit iets gezegd in boeken of websites over kwalen tijdens de zwangerschap en a.s. moeders hoor je er nooooit over, want het is uiteraard iets waar je niet 'trots' over vertelt. Ik ben nu zwanger van mijn derde en het is wel met elke zwangerschap erger geworden, maar tot nu toe elke keer na de bevalling nog weggetrokken. Bij mij is het ook eigenlijk aan een kant maar, heb ook daaronder op mijn rechterbeen helaas een opgezwollen ader lopen, terwijl de andere kant helemaal nergens last van heeft. Mijn been heeft wel 'restverschijnselen' zoals een paar geconcentreerde soort rode spinnenwebben aan de huidoppervlakte, maar verder dus niets na de zwangerschap. Er is niets tegen te doen voor zover ik weet (het enige wat is doe is mijn bedeinde iets omhoog zetten als ik slaap, misschien een koud washandje ertegenaan houden als je je wast/een icepack? tegen het nare gevoel), maar als het goed is ben je er straks weer vanaf zodra je kindje is geboren. Succes met je bevalling straks, Sophie, Nieuw Zeeland

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com