search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

37,5 week zwanger en linker schaamlip opgezwollen en pijnlijk

From: Rienie (anonymous@obgyn.net)
Sat May 21 08:28:35 2005

Hallo lieve mensen,

Op dit moment ben ik bijna 38 weken zwanger van mijn eerste kindje. Gisteren ontdekte ik tijdens het douchen dat mijn schaamlip wat pijnlijk was. Ik ben erg voorzichtig "daar beneden" met wassen e.d.. Ik was mij dan ook altijd met een gewoon washandje (om er goed tussendoor te kunnen zeg maar...) en vervolgens spoel ik dan even na met de douchekop van voor naar achter. Dus ik gebruik alleen water, geen zeep.

Toen ik gisteren na het douchen in de spiegel keek (met zo'n dikke buik kun je daar alleen maar kijken d.m.v. een spiegel) zag ik dat alleen mijn linker schaamlip (de binnenste) helemaal opgezet was en rood. Met de rechter is niets aan de hand. Ik heb overigens geen vreemde afscheiding, heel iets afscheiding door de zwangerschap maar deze ruikt niet vreemd ofzo. Hiervoor gebruik ik tegenwoordig wel een inlegkruisje.

Weet iemand wat dit is en weet iemand wat ik er tegen kan doen? Het loopt en zit zo rot! Bij voorbaat dank!

Liefs, Rienie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com