search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

menstruatie na asherman

From: alma (anonymous@obgyn.net)
Sat May 21 03:26:17 2005

Hallo,

Ik wil graag weten van mensen die geholpen zijn aan asherman syndroom of hun menstruatie ook is veranderd na de behandeling vergeleken met voor. Het is voor mij erg moeilijk te vergelijken omdat ik ruim 7 jaar lang vreselijke menstruaties heb gehad vanwege het gebruik van bloedverdunners. Hoe mijn menstruatie voor die tijd was kan ik me echt niet meer heugen. Nu, na de operaties verlies ik niet echt veel bloed en het is maar 2 hooguit 3 dagen. 2 dagen helder bloed met af en toe slijmdraden (om het even fris te houden..) en 1 dag wat donker bloed en troep zoals ik het noem. Is het normaal dat je menstruatie minder wordt na een bevalling/curretage/asherman? of is het een teken dat je slijmvlies aanmaak toch niet helemaal goed is? Ik heb nog een een heel klein rest verklevinkje welke elke maand wordt weggehaald (komt steeds terug) en krijg niet echt een duidelijk antwoord van mijn gyn. Hij is er ook niet bekend mee en bij Emanuel in het Spaarne ben ik "klaar" wat dat ook maar mag betekenen.....

groetjes alma

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com