search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

(bruin)bloedverlies na menstruatie

From: An (anonymous@obgyn.net)
Sat May 14 13:28:53 2005

Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op deze vraag aangezien ik van de huisarts en het zoeken op internet helaas niet veel wijzer ben geworden. Ik heb eind vorig jaar kort op elkaar 2 miskramen gehad, ik heb geen kinderen. Na de laatste miskraam ben ik twee maanden blijven bloeden, soms wat meer, soms wat minder, terwijl de vrucht al was losgekomen. Vlak voor de gynacoloog wilde curreteren hield het bloeden "spontaan" op dus dat hoefde gelukkig niet meer. Nu heb ik inmiddels 3 normale menstruaties gehad (ze verlopen iets anders dan daarvoor, maar dat maakt me niet uit). De laatste menstruatie had op/rond 6 mei moeten ophouden, maar helaas, nu heb ik sinds die dag dus bruine afscheiding (met soms wat rood bloed) met name bij het afvegen. De huisarts heeft een inwendig onderzoek gedaan en zei dat mijn baarmoedermond er rustig en goed uitzag en dat hij een soort stolseltje/bloedpropje in mijn vagina zag wat er volgens hem wel uit zou komen. Ik ben er op een of andere manier niet gerust op en vraag me af wanneer dit moet ophouden en of ik in de tussentijd wel mag blijven proberen om zwanger te raken. Nou, een heel verhaal dus, maar ik hoop dat iemand (liefst ook met een medische achtergrond) hier een antwoord op kan geven. Alvast hartelijk bedankt. An

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com