search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Als je ontsluiting hebt is je baarmoeder toch ook week ??/voor Esmee

From: Anja (anonymous@obgyn.net)
Thu May 12 07:41:28 2005

Hoi Esmee,

Ben vanmorgen geweest en had 1 cm ontsluiting maar de baarmoedermond was nog niet week genoeg voor inleiden. Ik ben wel gestript en moet dinsdag terug komen om te kijken of ze dan kunnen inleiden. Hoe ver was je toen Evi kwam. (mooie naam)

Groetjes Anja

At Wed, 11 May 2005, =?iso-8859-1?B?RXNt6WUgSGFuZWdyYWFm?= wrote: >
>Hoi Anja,
>Je kan ook ontsluiting hebben zónder dat je baarmoedermond goed week is.
>Ik had namelijk al ruim 2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was nog NIET week! Dat was pas ruim 3 weken later zo. Toen ben ik gestript (wat niet heeft gewerkt) en is er een datum voor inleiding gepland, een week later. Mijn dochter is echter tóch zelf gekomen enkele dagen ná het strippen.
>Succes! Ik ben benieuwd hoe het staat met jouw baarmoedermond!
>Liefs Esmée
>(mv Evi, 2 1/2 week oud)>From: anonymous@medispecialty.com (Anja Ferwerda)>Reply-To: vrouwengezondheid@obgyn.net>To: Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID <vrouwengezondheid@dns.obgyn.net>>Subject: Als je ontsluiting hebt is je baarmoeder toch ook week ??>Date: Wed, 11 May 2005 09:52:07 -0500>>Hallo Dames,>>Heb net een tel.consult met de gyn gehad ivm pijn door maagzweer.>Morgen moet ik langskomen en als ik dan een weke baarmoeder hebben en>alles met de baby goed is en als ze groot genoeg is gaan ze me inleiden.>>Nu hebben ze me vrijdag inwendig onderzocht en toen had ik 1 cm>ontsluiting dan is de baarmoedermond toch goed week of kan je ook>ontsluiting hebben zonder dat de baarmoedermond goed rijp /week is.>>Groetjes

--
Anja

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:57 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com