search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Sterilisatie

From: els (anonymous@obgyn.net)
Wed May 11 12:52:55 2005

Hallo,

ik ben op zoek naar informatie over sterilisatie, om precies te zijn: waar ik de ingreep kan ondergaan.

Ik ben Belgische, woon in Ierland, word dit jaar 30.

Ik weet al heel lang dat ik geen kinderen wil (heb andere prioriteiten in mijn leven), dus ik zou me graag willen steriliseren. Mijn gyneacoloog in Belgie wil dit niet overwegen omdat "er teveel spijtoptanten zijn onder de 40".

De pil verdraag ik moeilijk (en ik wil geen gerotzooi met mijn hormonen dankjewel), and Ik ben allergisch aan latex dus condooms zijn ook uitgesloten.

Ik heb een spiraaltje sinds mijn 19de, en wil eindelijk eens een ander voorbehoedsmiddel (voornamelijk omdat het vervangen van een spiraal zo pijnlijk is en ook omdat het een negatieve invloed heeft op mijn libido).

Ik heb een vaste partner die zich niet zelf wil laten steriliseren, maar die ook geen kinderen wil (hij wordt dit jaar 44).

Als ik in Ierland een dokter de vraag voorleg waar ik me kan laten steriliseren, wijst men me door naar de psychiatrie (want een vrouw die geen kinderen wil, daar moet toch iets mis mee zijn...).

Kan er mij iemand helpen/informatie verstrekken?

Bij voorbaat dank,

--
els

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:49:30 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com