search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Verzakking achterwand

From: Miesje (anonymous@obgyn.net)
Thu Apr 28 09:32:57 2005

Hallo, Ongeveer 4 maanden geleden ben ik bevallen. Het was een zware bevalling met 3x vacuum en uiteindelijk de tang. Ook had ik veel hechtingen ivm knip en scheuren. 6 weken na de bevalling bij de nacontrole was ik nog verre van hersteld (had nog last van bekkeninstabiliteit die ik ook tijdens zw.sch. had) en ik voelde en zag een vreemde bobbel in de vagina. De gyn zei dat alles ok was en dat ik het de tijd moest geven te genezen. Inmiddels bijna 4 maanden verder en ik kan nog steeds niet fietsen. Het lijkt vlgs huisarts toch op achterwand verzakking. Hij heeft me doorgestuurd naar fysio voor bekkenbodemtherapie. HA zegt dat hiermee verzakking kan verdwijnen, is dat zo? Of gaat dit nooit meer weg? En als het niet helpt, wat zijn dan de mogelijkheden? En wat zijn prognoses op langere termijn? (ik ben pas 29) Zijn er gevolgen voor evt volgende zwangerschap? En was dit te voorkomen? Ik heb tevens last van hypermobiliteit, (waarschijnlijk Ehlers-Danlos type 3 of hypermobiliteitssyndroom) kan dit de verzakking 'hebben geholpen'? Was het in dat kader beter geweest om een keizersnede te doen? Veel vragen, hopelijk krijg ik ook antwoorden. Ik ben er erg onzeker en verdrietig over. Groeten, Miesje

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Tue Mar 2 05:50:59 2010

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com