search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

veel klachten gedurende de hele cyclus

From: Tanja (anonymous@obgyn.net)
Thu Mar 31 07:11:23 2005

Dag allemaal, Ik heb veel klachten gedurende mijn cyclus, dat is erg vervelend maar ze lijken nu toe te nemen! Vanaf ongeveer een week na mijn menstruatie krijg ik last van buikkrampen en gevoelige borsten, dit kan gepaard gaan met misselijkheid. De buikklachten zijn continu aanwezig, het is een zeurend gevoel wat regelmatig verergerd. Vaak heb ik ook kortdurende steken in mijn onderbuik. Dit is dus allemaal al voor mijn ovulatie. Mijn eisprong kan ik vaak duidelijk voelen, de dag in de cyclus varieert maar omdat ik ook temp, weet ik dat het inderdaad een eisprong is geweest. De laatste was begin vorige week, ik heb toen zo ontzettend veel buikpijn gehad, dat ik de auto langs de kant van de snelweg heb moeten zetten omdat ik niet meer rechtop kon zitten! Ik heb echt gehuild uit pure wanhoop. Dit gevoel is anderhalve dag permanent aanwezig geweest, met een hoogtepunt toen ik in de auto zat dus. Daarna is het weer veranderd in de zeurende klachten die ik voor mijn eisprong ook altijd heb. Inmiddels zit ik op dag 27 van mijn cyclus, ik ben niet erg regelmatig maar mijn vorige cyclus duurde 31 dagen en er zaten toen 18 dagen tussen eisprong en menstruatie. Ik verwacht ergens eind volgende week dus ongesteld te worden. De klachten die ik normaal heb, zijn er nu ook: warme, brandende borsten, duizeligheid, misselijkheid, steken in mijn buik en die permanente zeurende, krampende pijn. Omdat mijn cycli best lang zijn, betekent dit dat ik vaak 4 van de 5 weken ongemakken ondervind, mijn menstruatie is altijd een verademing! Niet echt natuurlijk, we hebben een kinderwens dus die menstruatie is ook een teleurstelling, maar wel een garantie dat ik me in ieder geval een week weer goed voel! Deze cyclus is veel extremer dan de vorigen, niet alleen de heftige pijn bij de ovulatie zelf, maar ook de andere klachten. Ik ben echt heel erg missleijk, veel meer dan normaal. Mijn borsten doen echt zeer,ze voelen alsof ze verbrand zijn en zien er ook rood uit. Ik ben snel duizelig en zie een paar keer per dag sterretjes. Ik ben niet bepaald kleinzerig en ook geen grote klager, ik voel me vaak niet goed door mijn cyclus maar daar kan ik wel mee leven. Nu lijkt het dus erger te worden, ik voel me zelfs belemmerd in mijn functioneren en door de pijnlijke borsten slaap ik ook slecht, wat het geheel niet beter maakt natuurlijk. Mijn temperatuurcurve is deze maand ook niet echt duidelijk, op dag 7 na mijn eisprong kreeg ik een dip tot op mijn gemiddelde lijn, daarna is het slechts met 0,1 graad gestegen en daar zit ik nu 2 dagen op. Alles bij elkaar voel ik me gewoon ellendig, ik word verdrietig van mijn lichaam, het zit me in de weg en die klachten zijn zo vervelend. Wat zou dit kunnen zijn, wat is er aan de hand? Zijn er huis-, tuin- en keukentips voor brandende borsten, misselijkheid, ovulatiepijn? Waarom voel ik al zoveel vóór mijn eisprong? Een lang verhaal, ik ben hier al mee naar mijn huisarts geweest want ik heb de klachten al maanden, maar die zei dat ik er maar mee moest leren leven, of weer aan de pil moest gaan. Ik hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt.

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:34:36 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com