search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Röntgenfoto en beginnende zwangerschap

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Thu Mar 31 06:51:47 2005

Hoi Marike,

Gefeliciteerd!!! Het is in het begin altijd zo: alles of niets. Dus als het schade zou hebben gebracht, dan nestelt het niet in. Dikke kans dat het later een fotomodelletje wordt! haha. Nee, maar maak je geen zorgen, dat kan altijd nog, ga nu maar genieten, en helaas is het zo dat je net als alle andere zwangere vrouwen geen zekerheid hebt of dit goed gaat, dus je zult moeten afwachten. Als het misgaat, dan kan het van de foto zijn, maar het kan ook door heel veel andere oorzaken, dat weten ze nou eenmaal nog lang niet allemaal. Afwachten, maar wel gaan genieten hoor!!!! Het is zo voorbij allemaal!

--
Talitha

At Thu, 31 Mar 2005, Marike wrote: > >Geachte lezer, > >Ik heb op dag 8 van de cyclus een röntgenfoto van mijn onderbuik laten >maken. >De laatste paar cycli waren ongeveer 23 dagen, dus mijn eisprong zat >ongeveer rond de dag van de foto. Nu heb ik vandaag een positieve test >gedaan, ik ben dus zwanger. Ik zit vandaag op dag 21 van de cyclus. >Mijn eerste vraag is; is het mogelijk dat mijn eisprong al vóór dag 8 >geweest is met een cyclus van 23 dagen? >En dan mijn tweede vraag; als dat zo was, zou die röntgenfoto dan >schadelijk kunnen zijn voor de vrucht? Op dit moment maak ik me daar >toch wel zorgen over en durf dus nog niet blij te zijn met de positieve >test. > >Alvast hartelijk dank voor uw antwoord. > >Vriendelijke groeten, Marike > >-- >Marike >

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:34:36 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com