search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Nogmaals: Welke pil bij vervroegde overgang?

From: Tineke (anonymous@obgyn.net)
Sun Feb 27 10:09:15 2005

Niemand die me hier advies over kan geven???

--
Tineke

At Thu, 17 Feb 2005, Tineke wrote: > >Hallo, > >Ik ben 30 jaar en ben door chemokuren die ik vorige jaar heb gehad >vervroegd in de overgang gekomen. Omdat ik nogal last had van >overgangsverschijnselen heeft de gynaecoloog mij Kliogest >voorgeschreven, dat slik ik nu een tijdje en ik heb zo goed als geen >overgangsverschijnselen meer. > >Wel heb ik vaak last van een knalrood gezicht, m'n gezicht gloeid dan >ook helemaal en het blijft ook uren zitten. Het is geen blozen volgens >mij (doe ik ook wel vaker)maar het komt wel vaak opzetten bij spanning >(positief of negatief). Ik heb aan m'n arts (niet aan de gyn.) of hij >wist waardoor ik dat rode gezicht telkens krijg. Hij kon hier niet met >zekerheid een antwoord opgeven maar stelde voor om te stoppen met >Kliogest en gewoon de pil ta gaan slikken. Zijn voorkeur gaat ook uit >naar het slikken van de pil om de overgangsverschijnselen te >onderdrukken. > >Nou is mijn vraag, welke pil kan ik het beste gaan slikken. Is er een >bepaald merk of soort pil die de overgangsverschijnselen het beste >onderdrukt? > >Groetjes Tineke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:34:18 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com