search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

veel rauwmelkse kaas gegeten: hoe herken je listeria besmetting?

From: jose (anonymous@obgyn.net)
Sun Feb 27 03:30:44 2005

Een vriendin van mij gaf vrijdag een feestje. Om met mij rekening te houden zei ze dat ze alleen gepasteuriseerde kaas in huis had gehaald. Ik heb die avond dan ook flink wat toast met diverse franse, zachte kaasjes gegeten. Ze belde me net op dat ze zich vergist heeft: ipv gepasteuriseerde kaas heeft ze juist rauwmelkse kaas ingeslagen!!! Haar vriend had de twee termen bij de kaasboer verwisseld.....en dacht dat ik alleen rauwmelks mocht eten ipv andersom. Ik baal hier dus echt vreselijk van, want het is niet bij 1 toastje gebleven. Ik heb de hele avond staan snacken en af en toe zelf gewoon een punt kaas zo in m'n mond gestopt.

Ik ben bijna 28 weken zwanger. Het lullige is dat ik gister de baby nauwelijks gevoeld heb. Aanvankelijk maakte ik me daar niet druk om, maar na dit telefoontje dus wel. Ik zit me nu vreselijk zorgen te maken.

Wat nu? Hoe herken je een Listeria besmetting? Ik voel me verder lichamelijk prima. En valt er preventief wat aan te doen? Ik heb morgen een afspraak bij de VK staan maar vraag me af of ik nu al wat kan ondernemen.

Dank alvast!!!

--
Jose

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:52:04 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com