search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

endometriose en orgametril gebruik

From: renee (anonymous@obgyn.net)
Sun Jan 30 05:19:53 2005

Hallo allemaal,

Sinds een operatie (laprascopie) anderhalf jaar geleden is bij mij endometriose vastgesteld, er is toen rechts een cyste weggehaald van 7 cm. Een paar maanden later is er opnieuw geopereerd om een cyste van 8 cm weg te halen. Sinds die tijd slik ik orgametril, ik had regelmatig buikpijn maar wel minder dan eerst en soms bloedverlies. Na 10 mnd ben ik op aanraden van de gynecoloog gestopt om te kijken of het zonder orgametril kon. De menstruatie kwam weer op gang, maar ook daarmee erg veel buikpijn links (4 weken lang). Toen ik bij de gysnecoloog terecht kon zag hij wel een kleine cyste rechts maar niets links, hij raadde mij aan weer met orgametril te beginnen en gelukkig ging de buikpijn weg. Nu heb ik na 3 mnd weer erge buikpijn en nu ook met grote misselijkheid en wat bloedverlies. Mijn vraag is of dit nu weer de endometriose is en of ik hier maar mee moet leren leven of dat ik weer naar de gynecoloog moet gaan om te laten onderozeken of er niet toch weer een cyste zit waar ik last van heb? en is die misselijkheid een bijwerking (hoewel ik dat niet eerde zo had)?

Alvast bedankt

groeten renee

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:47:36 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com