search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: 'rare' bult aan een kant van harde buik, 19 weken zwanger

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Fri Dec 31 03:46:19 2004

Het is gewoon je kind die aan 1 kant ligt. Je baarmoeder trekt samen om de 'massa' heen. Geeft niks.

--
Talitha

At Fri, 31 Dec 2004, ineke wrote: > >At Thu, 30 Dec 2004, Goudvis wrote: >> >>Hallo, >>Sinds een paar dagen heb ik snachts harde buiken. Het rare is dat ik >>aan mijn linkerkant onder mijn navel een hele hoge bult voelt, zo groot >>als de kom van mijn hand. Ik vraag me af wat dat is? Is dit de baby die >>helemaal links in de baarmoeder gekruld zit? Kan dat? Als ik er tegenaan >>duw of m'n buik masseer verandert er niets. Ik kan m'n baby nog niet >>voelen, dus voel ook niet of dit 'm is. Ik ben ook niet heel dun, zodat >>je mischien sneller van buiten de baby kan voelen. >>Ik heb een cyste (corpus luteum) in m'n linker eierstok zitten, maar die >>kan toch niet de baarmoeder zo ver doen opbollen? >> >>Ik heb verder geen pijnklachten. >> >>Wie o wie? >>Goudvis > >Ik had dit ook, zag er echt bizar uit en inderdaad niet in het midden. >Bij mij verdween het dan ook weer na een minuut of zo. Heb nooit goed >geweten wat het was, maar kon geen kwaad neem ik aan, heb een gezond >kind gekregen. Denk niet dat het buikspieren zijn die uit elkaar gaan, >die zijn bij mij tot het eind toe niet geweken. Ik zou me geen zorgen >maken. > >-- >Ineke >

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:51:18 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com