search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Help!! migraine medicatie en zwangerschap? voor Roos & Karin

From: amy (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 30 09:24:34 2004

Dankjewel Roos, en Karin, voor jullie reacties!

Ik heb voor de zekerheid maar niets genomen, zal t wel binnekort met mn eigen arts oppakken om te kijken wat zij ervan vind. en Roos ik wens jou ook veel succes, hoop dat je gauw zwanger mag raken!!

--
              Amy

At Thu, 30 Dec 2004, Roos wrote: > >At Thu, 30 Dec 2004, karin wrote: >>Hoi amy, > >Als eerste ben ik geen arts maar ik heb toevallig dit laats wel >besproken met mijn gyn omdat ik probeer zwanger te raken... > >Mocht ik toevallig zwanger raken is het absoluut niet goed om mijn >medicijnen te gebruiken bij mijn migrene ik zelf slik maxalt smelt. > >Voor de rest weet ik ook niet veel wel dat ze mij op het hart heeft >gedrukt het niet te slikken maar eerst dit met een arts te bespreken. > >Voor de rest heel veel sterkte en veel plezier met je zwangerschap. > >Vriendelijke groeten Roos >>At Wed, 29 Dec 2004, amy wrote: >>> >>>Ik ben pas zwanger, nu vraag ik me af of je migraine medicatie gewoon >>>mag nemen indien nodig? >>>Ik ben zelf niet kapot van medicatie tijdens de zwangerschap maar dit is >>>echt niet volhouden, en helaas is mijn arts op vakantie. >>>Hoop dat iem me kan helpen?? >>> >>>-- >>> Amy >>> >>Hoi Amy, >>Wees voorzichting met het innemen van medicijnen, zeker in de begin >>periode van de zwangerschap. >>Ik zou als ik jou was toch even kontakt zoeken met een (vervangende) >>arts en de zaak voorleggen want met migraine blijven lopen is inderdaad >>ook niet alles. >>Ook zou je het in de apotheek kunnen navragen. >>Succes,

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:51:18 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com