search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Invloed jetlag op temperatuur? ineens 0.5 graden lagere temp

From: Talitha (anonymous@obgyn.net)
Thu Dec 30 08:56:00 2004

Een jetlag heeft zeker invloed op je lichaam, dus ook mogelijk op je eisprong. Hoe lang, dat weet niemand, dat verschilt. Dus het kan zijn dat je hem snel krijgt, maar eerder denk ik dat je een paar dagen later dan normaal kan krijgen. Het is geen eerlijke cyclus, dus ik zou hem niet meenemen in je staatje.

Succes,

--
Talitha

At Thu, 30 Dec 2004, Marjolein wrote: > >Hoi, > >Ik houd deze cyclus voor het eerst mijn temperatuur bij (ik slik >Clomid). De eerste 12 dagen was mijn temperatuur steeds 36.9/37.0 >In die periode heb ik richting het Westen gevlogen, maar dit had geen >invloed op mijn temperatuur. Op cd13 was mijn temp 36.8. Op cd14 heb >ik niet kunnen temperaturen omdat ik die nacht miste doordat ik weer >terug, richting het Oosten, ben gevlogen. Vandaag, de eerste nacht na >mijn trip heb ik na 9 uur slapen op cd15 ineens een temperatuur van >36.4. >Komt dit door de jetlag, hoewel ik wel gewoon lekker een volle nacht >geslapen heb, of is het waarschijnlijker dat het de "dip" in temperatuur >is vlak voor de eisprong? Het verschil lijkt mij zo enorm groot. > >In vorige cycli (ook met Clomid, maar lagere dosis) had ik mijn eisprong >overigens rond cd21. Deze cyclus word ik niet met echo's gevolgd >(vanwege kerstvakantie in het ziekenhuis), ondanks dat de dosis verhoogd >is. > >Als iemand mij antwoord kan geven, zou ik dat heel fijn vinden. >Alvast bedankt, >Marjolein

--
http://europe.obgyn.net/nederland/default.asp?page=/nederland/Forum/wieiswie#Talitha

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:47:01 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com