search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

menstruatie paar dagen na inseminatie

From: marion (anonymous@obgyn.net)
Mon Nov 29 04:53:57 2004

ruim een week geleden heeft bij mij de inseminatie in het kader van een iui behandeling plaatsgevonden. Maandagavond zag ik tot mijn verbazing enig bloed in mijn afschijding, en vervolgens bleek het door te zetten tot een 'menstruatie'. Het enige versschil met mijn gewone menstruatie is dat het íets korter duurt (5 dagen ipv 7), dat ik de eerste dag geen buikkrampen had en dat het bloed helderder rood is dan anders. Verder is het 'gewoon': ik moet tampons gebruiken en ook tijdig verwisselen om doorlekken te voorkomen, het zijn dus niet zomaar een paar druppeltjes. Het kan mi geen innestelingsbloeding zijn, volgens mij is er op dit moment niets meer om in te nestelen..

Nu is het volgens mij echter ook niet mogelijk dat er een paar dagen na de eisprong al een 'echte' menstruatie plaatsvindt. Mijn ziekenhuis zegt eenvoudig hiervoor 'geen verklaring' te hebben, en dat is natuurlijk erg onbevredigend en ook voor mij verontrustend. Wie kan mij meer vertellen?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com