search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

invloed stress,morningafter, ziekte op overtijd...

From: anoniem (anonymous@obgyn.net)
Thu Nov 25 04:07:10 2004

Hallo, ik ben een jongen van 17 en op dit moment heel bang dat m’n ex misschien zwanger is... een aantal weken geleden zijn we dom gweest, ik ben namelijk onveilig even in haar geweest ( na ongeveer een kwartier dat ik klaargekomen was buiten haar ) dit zou ongeveer 2,3 dagen voor haar eisprong zijn geweest...Omdat we zo bang waren dat ze nu zwanger kon worden heeft ze 24/25 uur erna een MorningAfterPil geslikt, een week erna ging de verkering uit , we hebben het er beide moeilijk mee gehad, en ze had die nacht niet geslapen dus was de dag erna ziekjes. Ze is nu inmiddels ongeveer 9 dagen overtijd, en ze heeft 6 dagen overtijd een zwangerschapstest gedaan, die was negatief...( ze heeft ook helemaal geen verschijnselen ) Ze heeft erg zitten stressen dus, zou het daar door komen dat ze zo laat ongesteld wordt ? samen met het effect van de MAP + dat ze ziek is gweest ? of zou ze dan misschien toch zwanger kunnen zijn ?

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:58 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com