search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

abnormale zwangerschap. Eerst dalend HCG en dan normaal stijgend...what's wrong...

From: marijke (anonymous@obgyn.net)
Fri Nov 19 13:23:17 2004

Had zoals ik eerder al vermeldde, een eerste miskraam in september. (9 weken, hcg onvoldoende gestegen, wel kloppend hartje bij vruchtje, bloedverlies en miskraam) Ben un weer zwanger (bijna 6 weken) maar vorige vrijdag had ik wat bloedverlies. Ben meteen naar de gyn gegaan en mijn hcg was verlaagd van 120 (woensdag) naar 80 (vrijdagmorgen) We verwachten dan ook een 2e miskraam. (ik heb al één gezonde dochter van 1)

Heb tot gisteren enkel wat bruinverlies gehad en sinds gisteren ook wat rood bloed. ging er dan ook van uit dat de miskraam aan het doorzetten was. Vanmorgen terug rendez-vous bij de gyn: heeft nogmaals een echo genomen: alles zag er "normaal " uit, nog wel geen vruchtje te zien (maar we gingen er beiden van uit dat dat ook niet kon gezien het feit dat we op de miskraam zaten te wachten met die verlaagde HCG, hij zag geen cysten en er zat ook geen vocht achter de baarmoederwand (?) Nu heb ik net de uitslag van het bloed dat hij vanmorgen nam: HCG is nu 845! Hij wil me maandagmorgen terug zien: hij spreekt van een abnormale zwangerschap, het zou kunnen BBZ zijn (alhoewel hij dat niet dacht owv geen vocht achter wand) of Mola zwangerschap. 3e kans is ook dat de eerste meting verkeerd was. Kan het een miskraam van een deel van een tweeling zijn? Vind die verlaagde en dan weer normaal stijgende hcg zo raar, en heb er eigenlijk helemaal nog nooit over gelezen of gehoord. Ik verlies nog wel beetje bruin en rood bloed. Ben pretty nervous nu...

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Wed Dec 2 05:46:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com