search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

33 weken zwanger en groeiachterstand?

From: Saskia (anonymous@obgyn.net)
Thu Nov 4 04:11:23 2004

Hallo,

Ik ben 33 weken zwanger, tot nu toe gaat het allemaal prima, ben alleen gisteren voor controle bij de VK geweest en daar kreeg ik te horen dat ze twijfelde of ons kindje goed groeit. Het voelde goed aan, maar mijn buikomtrek was aan de kleine kant (de bovenkant zat niet zo hoog, maar ze gaf aan dat dit ook kan omdat het kindje al is ingedaald). Kortom: een echo werd geadviseerd. Ik probeer me niet te druk te maken (hoewel ik niet zo best heb geslapen vannacht), heb vanmorgen gelijk gebeld voor een afspraak en kan pas volgende week vrijdag terecht, dus moet ik een week wachten... Heb alle ziekenhuizen afgebeld, maar daar hadden ze ook niet eerder plek. Nu is mijn vraag: kan het kwaad als de groei achterblijft? Er moet worden gecontroleerd op de groei, op de hoeveelheid vruchtwater en op neg. dyscongruentie. Wat is het laatste begrip? Vind het heel vervelend dat ik een week moet wachten, dus hoop dat jullie me een beetje gerust kunnen stellen..

Alvast bedankt voor een reactie.

--
Saskia

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:56 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com