search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: Wat verliest men bij miskraam.

From: Anne (anonymous@obgyn.net)
Tue Nov 2 05:31:12 2004

Hoi Marga,

Ik heb zelf een miskraam gehad van een vruchtje dat met 7,5 week was overleden en ik heb dat ook bekeken. Het zag er inderdaad uit zoals jij zei. Op http://www.visembryo.com kun je zien hoe een vruchtje eruit ziet. Ik was ook heel blij dat ik dat gezien had en heb er ook foto's van gemaakt, die ik nog vaak bekeken heb. Het was toch ons eerste kindje..... (foto is nog te zien op de website die ik begonnen was trouwens, als je dat wilt zien: http://spee.bestfamilysite.com/ en dan bij foto's). Ik las ook in een boek naderhand dat het voor de verwerking heel belangrijk is om het vruchtje te zien, en zo voelde ik dat ook.

Wat je verliest zijn trouwens bloedstolsels voor het grootste deel. De placenta en de vruchtzak zijn nog niet zo groot, maar geven toch bloedverlies.

Heel veel sterkte met het verwerken.

Liefs,

--
Anne Spee

>----- Original Message ----- From: "Marga" <anonymous@obgyn.net> To: "Multiple recipients of list VROUWENGEZONDHEID" <vrouwengezondheid@dns.obgyn.net> Sent: Tuesday, November 02, 2004 12:44 PM Subject: Re: Wat verliest men bij miskraam.

> Bedankt voor de reacties. > > Ik heb ondertussen de stoute schoenen aangetrokken. Heb het weefsel > ontleed. > En tot mijn grote verbazing zat de vruchtzak erin. Hij was ingekapseld. > > Het weefsel dat ik had verloren het de vorm van een muis zonder pootjes. > Beetje vreemd eigenlijk. Ik had gedacht dat de zak in het kleine deel > zou zitten. Maar na een berg gepulk, kwam ik erachter dat ie dus in het > grote deel zat. > > Was erg mooi om te zien. Er zat een miniscuul klein iets in. Maar > zodra ik de vruchtzak openmaakte (was overigens ontzettend sterk) kon ik > het al niet meer terugvinden. > > Ik ben erg blij dat ik het heb bestudeerd. Zo heb ik de vruchtzak > tenminste gezien. Iets wat ik bij mijn vorige mk niet had gezien. Bij > mijn vorige mk ben ik overigens 2x zo'n zelfde stuk weefsel verloren. > Heel raar. Vraag me weleens af wat dat betekent kan hebben. >

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:56 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com