search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

3e miskraam of niet?

From: Marieke (anonymous@obgyn.net)
Mon Nov 1 03:56:38 2004

Beste Dokter Slikke,

Ik heb na 14 weken zwangerschap een miskraam gekregen. De weeen hebben 4 nachten geduurd. Ik zou net voor curettage naar het ziekenhuis gaan, maar in de 4e nacht is het vanzelf afgekomen. Tijdens de controle bleek alles ook weg. Het vruchtje was met 9 weken gestopt met groeien. Na 3 maanden was ik weer zwanger. Met 5-6 weken kreeg ik toen weer een miskraam. Die maand erop, hadden we gepland niet zwanger te worden. De menstruatie kwam 2 dagen te laat, ik dacht dat geeft niks, kan ook door de miskraam komen, alleen was er veel helder bloed, slierten en propjes, ik weet het ook allemaal niet meer nu,

Mijn vraag is, kan dit van mijn miskraam nog komen? Of ben ik misschien toch weer (heel kort) zwanger geweest, en belangrijk vind ik dan of ik deze dan nu als een 3e miskraam moet beschouwen, of niet omdat het dan nog zo kort is. Ik ben onder behandeling bij een gynaecoloog en er wordt al onderzoek gedaan naar chromosomen. Is het zo dat ik hiervoor de gynaecoloog op de hoogte moet stellen? Of maak ik me te druk en moet ik gewoon verder gaan en kunnen we gewoon verder gaan met proberen?

Vriendelijke groeten, Annemarie

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:56 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com