search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Ineens doodmoe, lusteloos en al paar dagen hoofdpijn - testen toxoplasmose?

From: Kawa (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 31 15:23:09 2004

Ik ben 16 weken zwanger en heb in de afgelopen week twee keer vlees gegeten waarvan ik twijfel of het wel goed gaar was: o.a. kalfsgehakt waar wat rood doorheen zat. Nu, ongeveer een week later ben ik ineens doodmoe en kom mijn bed niet meer uit, alles is teveel en ik heb flinke hoofdpijn. De hoofdpijn was al eerder begonnen en mijn bloeddruk is goed. Nu zit ik steeds te piekeren over dat halfgare vlees, mede doordat ik mij ook niet goed voel nu. Is het verstandig om mij z.s.m. te laten testen op toxoplasmose? Ik zou graag zekerheid daarover willen hebben, dat dat het in ieder geval hopelijk niet is, maar ben ook bang om ten onrechte ongerust gemaakt te worden omdat ik gelezen heb dat de uitslag tijdens de zwangerschap ook wel eens onbetrouwbaar kan zijn door zgn. "persisterende IgM antistoffen" o.i.d. En om de hele zwangerschap nu verder in de zenuwen te zitten voor iets wat misschien toch niet klopt... Of is er wel een manier/test die echt zekerheid kan geven? Ik hoop dat iemand hier verstand van heeft en mij kan adviseren wat ik nu het beste kan doen. Alvast bedankt. Kawa

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:32:39 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com