search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Re: vraagje ivm Stuit ligging - voor Monique

From: Monique6 (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 31 11:08:34 2004

At Sun, 31 Oct 2004, anonymous@obgyn.net wrote: >
>hoi monique..
>
>nee ik kan me voorstellen dat een keizersnee ook geen pretje is..
>
>maar het idee dat er iets met mijn kleintje kan gebeuren tijdens zo\n
>draaien maakt me nu al benauwd en nerveus..
>
>mag ik vragen hoe dat in zijn werk ging dat draaien bij jou ?
>
>eerlijk gezegd loop ik liever naderhand met de pijn en nasleep van de
>keizersnee dandat er iets met die kleine gebeurt..
>
>en jouw keizersnee, was je volledig onder narcose of gedeeltelijk ?
>
>en hoe ging dat verder ?
>
>wst een vragen he ? hihi
>
>liefs, Chantal

Hoi Chantal,

nou dat had ik wel verwacht hoor dat je er vragen over had, dacht laat maar komen. Sowieso word je heel goed in de gaten gehouden, voordat ze de poging doen word je baby 45 minuten aan de monitor gelegd (kan ook een half uur geweest zijn) daarna kreeg ik een spuit in mijn been (weeenremmers) daar werd ik heel opgejaagd van kreeg het heel warm maar niks super ernstigs ofzo.

Dan proberen ze dus te draaien en ja.. dat is pijnlijk, bij mij is de poging mislukt want de draaien sprongen de tranen mijn ogen uit en heb ze dus gevraagd om te stoppen. Daarna hup weer aan de CTG weer zolang. als dat goed is mag je naar huis.

Mijn keizersnede was natuurlijk gepland. Ik heb dus een ruggeprik gehad , van die spuit merkte ik niks. langzaam voel je je benen warm worden je word neergelegd en ze beginnen. Je voelt alles wel alleen het doet geen zeer, het hechten vond ik een irritant gevoel... En ja meid erna dat is echt echt heel erg pijnlijk.

als je meer vragen hebt hoor ik het wel weer, de kans is bij jou nog groot dat je kindje draait, bij mij heeft ze het niet meer gedaan vanaf week 28.

Het herstel gaat wel snel vind ik, de eerste dagen zag ik mezelf een lange herstelperiode tegemoet gaan , ben nu vier en een halve week verder en ik merk net als elke dag nog steeds elke dag een enorme verbetering. Ik stond na twee dagen onder de douche (zat op een kruk) na een week stond ik er weer onder, na twee weken liep ik weer normaal.

Nou ik hoor het wel

liefs Monique

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Mon Nov 2 05:50:35 2009

Women's Insurance Checklist from Auto Insurance Quote

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com