search:

[ VrouwenGezondheid Forum ]

Slik de pil als medicijn maar

From: Anneke (anonymous@obgyn.net)
Sun Oct 31 09:47:02 2004

Hallo, Ik heb een vraagje, ik slik de pil alweer een tijdje om te proberen een aantal klachten tegen te gaan. De klachten die ik heb zijn een zeer onregelmatige of geen menstrautie zonder pil, hoofdpijn, buikpijn en opvliegers. Om van deze klachten af te komen en de menstruatie op regel te krijgen, ben ik op advies van een Gyn aan de Mycrogynon 30 gegaan, maar deze veroorzaakte maand in maand uit vervelende en heftige doorbraakbloedingen. Na de mycrogynon ben ik aan de Cilest begonnen, hier na ook het zelfde mee, toen de Femodeen geprobeert, wederom het zelfde. Omdat de pillen niet aansloegen, zelfs na een paar maanden niet ben heb ik daarna de Mirena gehad. Die beviel al helemaal niet, die is dus na een paar maanden weer verwijderd. Maar met de klachten bleef ik dus mooi zitten. OP advies van weer een andere Gyn ben ik toen aan de Yasmin gegaan, maar ook hierbij blijven de vervelende heftige doorbraakbloedingen. Nou mijn vraag, is er evt nog iets anders wat ik kan proberen om van mijn klachten af te komen. Hoeft niets een anticonceptie middel te zijn, om die reden heb ik de pil niet nodig omdat mijn man gesterraliseerd is. Ik zoek dus echt een middel die mijn menstruatie reguleert, die geen doorbraakbloedingen veroorzaakt en waardoor ik ook van mijm hoof/buikpijn en opvliegers kan komen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, na jaren van alles proberen en geen resultaat, dat hakte er wel in. Alvast bedankt voor de reacties.

--
Groetjes
Anneke

geadviseerd onderzoek...
Google
OBGYN.net slechts forums endozone.org Web

gebruik wanneer onderzoek tot slechts het vrouwengezondheids forum moet beperken...
Typ uw zoekopdracht in:
Antwoorden per scherm: Alleen berichten die alle ingevoerde woorden bevatten:
List Requests to vrouwengezondheid-request@obgyn.net
Last Updated Thu Oct 2 05:32:39 2008

home | medical professionals | women | industry | forums | international
e-mail | about us | advertising | our sponsors | contact us | disclaimer |

This information is provided for educational purposes only.
Please read the disclaimer. ©1996-2008, all rights reserved.
Do not reproduce without permission of MediSpecialty.com